Monday, September 16, 2013

XoXo

Assalamualaikum.

Sempena menyambut Hari Malaysia. Saya nak ucapkan SelamatHariMalaysia.
Huh! Lame gila tak update. Sibuk dengan belajar..Belajar? aku? huh!
Yela nak exam dah bulan depan so kena lah ulangkaji..
MTVWORLDSTAGE 2013. Aku pergi? Tidookk..Aku menatap depan lappy
dan tunggu fan masukkan gambar jer..Aku just retweet..favourite..shared. :(
ape sebabnya aku tak pergi tanyaa ayah aku..
Lupakan..Cerita tuh dah lama



I want to become like them.. Happy together with friends susah senang bersamaa.
Insyaallah lain kali aku akan ditemui dengan exo secaraa live.
Doakan tau.. Amin. ^^
Bye esok nak sekolah out dulu.. Sorry kalau tak banyak nak share kat sini..
cukup sekadar meluahkan sesuku hati aku nih.

X-Kiss O-Hug KissHug..EXO *Menangis*

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!