Tuesday, August 13, 2013

Rayaa Oh Rayaa

Assalamualaikum..

Alhamdulillah sekarang dah masuk rayaa ke-6 esok genap seminggu beraya di hari raya
First raya, pagi tuh aku pergi surau sembahyang sunat raya..Then pergi kubur arwah atuk aku
*BelahAyahAku*..Lepas tuh beraya rumah jiran2 kat kampung...
Aku beraya rumah makcik nih dia menetap kat KL..Dia tanya aku.." Eh nih belajar lagi atau dah keje"
dalam hati aku ckap Makcik muka saya nih macam dah keje kaaa.. Saya taw larh saya tinggi orang lain
semua ingatkan aku dah keje or dah masuk U.. Aku still form2 lagi tiga tahun lagi aku akan masuk alam
Form5.


Sebelumm sebelumm tuh aku nak ucap sekali lagii Selamat Hari Raya

Sambung *Firstrayabelumhabis*
Petang tuh abang-abang aku sampai Faiz dengan Najmi tuh..Alhamdulillah
aku nak keluar daripada kampung tuh sebab ketinggalan sangat and sangat..Astro bukan byond
kalau byond memang malam raya tuh aku layan tengok Barefootfiends larh
Abang aku sampai jerh dia keluarkan satu bungkusan besar..Tengok2 album Infinite <Destiny>
dah sampai..Sampai jugak akhirnyaa..Malam tuh aku bergerak balik Sentul-> Seremban
beraya dengan Nabil..


Sekarang aku raya loya gila nak makan lemang.. Sebab dah banyak cerita pelik2 yang ada dalam lemang tuh
Ada orang ckap ada katak, ular, cicak larhh mcam2..Sampai ada orang meninggal dunia sebab makan
lemang..Sebab dalam tuh ada ular.. Masyaallah..Allahuakhbar..
Harap sangat kepada pembeli-pembeli atau penggemar-penggemar lemang agar lebih berhati-hati
ketika anda membeli lemang..Check dulu sebelum beli..
Lupa pulak nak wish kat abang aku...
*HappybirthdayNajmi* 130813
Bhaii Assalamualaikum ^^

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!