Monday, May 27, 2013

My HolidaY...

Assalamualaikum,
Hurm dah berkurun lama tak update blog..Haih rindu pulak hehe
Aku pun tak taw nak update apa. Flipss; Exo comeback says yes.
walaupun aku tak berapa minat sangat Exo but aku minat sikit-sikit..Hurm sikit-sikitkan
Weird. dalam kumpulan exo aku minat d.o dengan luhan ahh. Ckap pasai luhan
dia tuh terlampau comel



Okey cuti dua minggu nih aku tak ada plan nak pegi mane-mane hang ataupun keluar
pergi Ts sebab aku tengah tak ada duit..Sebab aku nak beli album Minho
omg; album minho memang and must beli sorry kalau english aku terok.
Cuti nih aku penuh kegelisahan sebab markah peperiksaan yang aku tak taw lagi
nak-nak lagi matematik aku ..Aku takut aku fail  say no to fail
Cuti nih aku akan melepak kat rumah mak cik aku dengan Nabil Tapi ada seorang
budak nih dah menyempitkan keadaan rumah makcik aku.
Tapi kalau aku asyik marah dia pulak aku yang akan dapat dosa..sebab dia anak
yatim piatu.Moga-moga Allah lembutkan hati aku ini Amin..

okey larh nak out dulu bhaii assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!