Friday, May 03, 2013

~Hiatus

Assalamualaikum...

Start minggu depan aku kena STOP BerTweet, BerBlog, Berfacebook dan lain-lain
sebab nak periksa dann aku baru nak terhegeh-hegeh nak ulang kaji. Ini pon aku curik2
bukak laptop kalau tak kena bahan ceramah dengan ayah aku..
Hari Isnin aku dapat tau yang LeeMinHo datang Malaysia jelajah untuk konsert dia
aku nih pun telefon larh abang aku suruh dia pergi sekali tapi tak derh harapan...
Busy dengan OT dia dan keje dia >.< Aku nak sangat pergi Nak sangat tengok muka Minho
secara LIVE gitu...Ticket murah jerh aku ingatkan nak ambek zoneA dekat sikit jauh sikit sedang
-sedang jerh harga RM 280 hengget Yaallah aku nak carik duit kat mane..Sekarang nih pon
aku dah Pokai sebab pegi bookfair beli komik tak ingat dunia.
Tiket tuh aku kena beli sekali dengan abang aku kalau dia nak pegi mesti aku kena support
sekali..Benci,Benci,Benci..



SungJae ohh Sungjae
Aku ada baca article yang ada konsert ape tah kat GentingHighlands
so confirm2 aku tak dapat pegikannn so jumpa dorang dalam mimpi je lorrhh
okeyh larh nak out lepas exam habes jumpa lagi yooo Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!