Monday, June 03, 2013

Finally;

Assalamualaikum;

Akhirnya sampai jugak aku kat sentul. Home sweet home. Minggu lepas aku duduk rumah
Aunt aku kat seremban seminggu..Seminggu nih pulak aku duduk sentul.
Tapi semalam masa aku nak balik Nabil menangis. Mula-mula okeyh dah janji
dengan dia ckap kak bella nak balik sebab nak sekolah ;sedangkancutilagi; masa salam
dia muka dia dah merah..hidung merah dan mula lah menangis huhu..Aku pun pujuk
dia ckap nanti kalau cuti sekolah lagi kak bella datang ekh. Dalam perjalanan, aku pon
menangis gedik larh aku..


Tapi asalkan aku balik KL mesti ada jerh tak kena dengan mak ayah aku.
Aku nak share benda nih sebab aku tak boleh pendamkan..
Aku tak taw apa nak jadi dengan famili aku nih..Aku harap bila abang aku yang ke-2
tuh sampai Malaysia harap-harap-harap keadaan famili aku okeyh
Pasal abang aku ke-2 tuh say yes. Dia nak balik hari khamis nih..
dia bertolak dari Norway pukul bape tah tapi dia akan sampai
Malaysia besok hari petang..Aku nak jemput abg aku kat airport
tapi dia taknak gedikk larh abg aku >.<

Okey larh nak out dulu bhaii Assalamualaikum~
    Geurae wolf naega wolf auuuu~sarangheyeo

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!