Monday, April 22, 2013

Flipss;

Assalamualaikum,

Semalam punya semalam aku baru jerh borong novel dekat MPH yelarh novel yang aku
nak-nak kan tuh SSID,Suami Aku Ustaz dengan Cinta bersaiz XXL..Abang aku belanja
aku dengan guna die punye voucer tuh..Alang-alang aku beli larh buku rujukan
dpat larh nak ulangkaji.

Tinggal 3 minggu lagi nak exam aku..hurmm belom buat ape-ape lagi Tapi Insyaallah
nanti aku ingatkan nak buat study group dengan dorang..Math tahun nih aku blurr
sangat Faham tuh faham tapi bila aku buat band tanpa tengok buku tak boleh nasib baik
sebelah aku Anis boleh larh curik-curik tengok jawapan die hehehe...



aku habeskan voucer abang aku tuh 100 tinggallarh untuk dia belanja diri sendiri 150
Pendrive aku hilang takot pulak nak bagi taw abang aku sebab abang aku yang bagi pendrive
tuh sempena bufday aku...Pasal bufday teringat Kangjun teringat C-clown
Alhamdulillah aku dah dengar lagu baru dorang "Shaking Heart" Seriously aku ckap
rentak lagu dorang mcam rentak lagu oreng melayu...hehehe sorry larhh telinga aku nih dah
selalu dengar lagu sampai rentak muzik lagu tuh pon aku dengar mcam lagu melayu

Okeyh larh nak out dulu besok dengan BM kena buat ringkasan,BI kena bahan dengan
cikgu, dengan math ulangkajinya,KH pulak dengan cikgu Blurr dan Sc mengantukkan
asyik2 buat experiment. Bhaii Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!