Saturday, April 13, 2013

BOF

Assalamualaikum

Tadi dekat sekolah aku dengan Wanis sempat lagi tengok BOF dekat Ipod aku
ep 1 wah aku rindu sangat-sangat cerita tuh nak-nak lagi aku nak tengok muka si
LeeMinHo aku tuh dan aku takakan lupa bias myraa KimHyunJoong...Misya dengan
Mai ckap dorang tak hensem sebab rambut panjang Hello tolong sket disebabkan aku
tengok BOF larh aku mula jatuh cinta pada artis korea...Okeyh whatever malas nak citer
kalau citer mesti jadi karangan yang lengkap dekat sini

Hari nih aku tidokk lambat..Tujuan aku tidokk lambat tengok RM dengan MusicBank
kalau aku tengok petang memang dah kena ceramah dengan mak ayah aku..Baik aku tidokk
lambat.Sekarang nih aku dah terlampau obses tahap cipan dengan Lunafly bukan kaler Luna
ekh...dan bukan terbang dorang memang hensem-hensem belaka tak boleh dinafikan



Aku tengok MusicBank C-badut comeback ohmygod Diut aku sekarang dah habehh
aku sibok nak beli album infinite yang belom sampai lagi tuhh..Aku ingatkan nak kumpul
balek sebab nak beli album BTOB nih C-Badut pulak cameback...
okeyh larh nak tidokk dulu esok nak beli novel-novel yang aku dah senaraikan tuh
bhaiii Assalamualaikum. goat Nite!

2 comments:

  1. Kim Hyun Joong tuh kisah lama hahah.
    kaler luna ? lololol xD
    aku pun dah mula minat lunafly, Teo kacakk <3 hehew
    tapi tak adalah sampai obses tahap cipan lol =.=

    ReplyDelete
  2. Hahahaaa
    Yang tuh baru tahap cipan.
    Aku minat Yun.. Anchem ;)

    ReplyDelete

Hope Enjoy Thanks!