Friday, April 05, 2013

BTOB ComeBack :O

Assalamualaikum...
Apa Khabar sihat? Aku Baru jerh sihat daripada Batuk dan selsema selama seminggu..
Semalam aku bukak twitter then ternampak tweet btob yang kate dorang tengah kambek
OhMyGod kumpul duit ape lagi..bulan lepas dah habes aku gunakan untuk beli album infinite
Hari nih esok dan lusa aku berniat untuk selesaikan semua kerja sekolah yang aku terlupa
dan malas nak buat tuh...Tadipon tak pegi sekolah yelarh sekolah sibuk dengan sukantara
larhh gotong-royong larhh belajar mesti sekejap tub aku ambil peluang untuk tak nak datang
sekolah...Tadi aku pegi PejabatPosLaju sebab nak ambik barang yang aku beli online bulan lepas
Finally I got it....Mask BAP...
okeyh larh nak out dulu bhaii...Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!