Thursday, March 21, 2013

Infinite ComeBack!



Assalamualaikum..
hari ini aku baru tengok mv Infinite Namja Ne Saranghaitae betul ker aku eja O_o
"Man In Love"
ahhh L sangat-sangat Handsome aku boleh jadi gila tengok muka dia yang comel tuh..
Tapy Sungjong tetap jadi pujaan hati aku heheh...Aku tengok teaser sungjong dia main dengan
kucing tuh telah menyerlahkan betape sayangnyaa dia dkat kucing tuh awww
Flips; kucing tuh sangat comel mata die mcam burung hantu
Tadi keputusan SPM kan Tahniah! sape-sape yang dpat keputusan cemerlang dlam SPM
esok aku nak tanye Myraa larh kakak die dpat berape 'A'
Cikgu tuition aku dpat 7A 2B+ wahh Tahniah CikguKu :P Jiran aku yang bibir tebal tuh
aku tak taw larh ape cerita hurmm...Okey larh nak out dulu bhaii
Assalamulaikum...

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!