Tuesday, March 12, 2013

Ukiss



Assalamualaikum...
Lame Tak berStory kat sini... sejak dua menjak Tiga menjak nih aku selalu mendiamkan diri
Ekh! silap selalu gelak-gelak dengan dorang adelarh...Tahun nih Banyak kali aku Cuti
Minggu depan hari Selasa memang KonFerm aku Tak  datang sebab nak pergi Konvokesyen
abang aku yang-Ketiga ahhh Aku nak pakai baju ape ekh? Okey larh tu Tak payah aku
belajar Kh asyik-asyik pergi Bilik Jahitan bukan nak pergi bengkel dah larh Kayu aku tuh
belum siap lagi ApaLarh Nak jadi....Kowt Kowt mase aku tak datang Hari Selasa tuh dorang
pergi bilik masak Then Masak...Aku akan serbu cikgu pada keesokkan harinyaa...

Pasal Ukiss hah aku dapat berita nih drp Myraa
Myraa cakap yang Ukiss datang Malaysia dekat Klcc "Aku pun Teruja"
teruja..teruja jugak Kalau aku fikirkan balik boleh ker aku pergi O-o
Myraa cakap lagi tiket dia FRee of charging ...Kalau aku tak pergi Klcc dapat jemput
dorang dekat Klia pon jadi larh Selama ni aku tak pernah jumpaa Artis korea lagi
Jumpe dorang masa aku baca magazine,surat khabar,news haih!
Soalan setiap Kpoppers "Bila larh aku dpat jumpa Suami aku FacetoFace???"
Okeyh larh nak out dulu Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!