Wednesday, February 06, 2013

Weird O_o

Assalamulaikum...
Hari nih banyak pulak kejadian yang berlaku kat sekolah haish!
First gambar suami-suami aku Ditampal kat pintu kelas. Second, kasut aku haish malas larh nak citer
menyirap pulak aku.Aku tak taw pulak aku ade HATERS kat sekolah sampai dia buat aku mcam
tuh sekali Masyaallah! aku akan carik jugak sampai Lubang Chacing dan beri nasihat dkat die
secukup-cukupnyaaa wahh! Nabilah sekrang PujiDiriSendiri..~Tamat~ hekhek

Aku nih tak akan berhenti cerita If aku ade story-morry lagi
aku nak pegi TS! nak beli beg MCM warne merah hehehe aku sampai jerh kedai kpop tuh
aku akan coppp beg tuh dulu hehehe....Lagi satu pasal perkara diatas tadi tuh aku pelik sangat
sebab dua hari berturut-turut kejadian yang berlaku mesti ORANG tuh dlam kelas aku..
adekah suspek die NS kerr sape...ahhhh malayhhh nak fikir...
Aku taktaw lagi nak pegi Kem Or tidookk Myraa ckap yang kem tuh bhosannn habestu
dah larh aku pegi sowang-sowang aku tak nak larh pegi nanti tidor
dlam khemah tuh sorang -sorang
okey larh nak bace subjek sejarah kejap sebab besok nak buat PBS Bhaii

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!