Friday, February 08, 2013

WaeYo??


Assalamualaikum
SetiaHujungNyawa dah ~Tamat~ dan Novel yang aku beli tuh baru habes bace belakang sekali
depan-depan minggu dpan kowtt..ep last hari nih telah menyakitkan hati aku sebab dorang letak
gambar suami aku dalam TV #BanggaKejap tapyyyy tetapi....

kalau dkat tengah-tengah tuh gambar aku yaallah betapa best nyorhhh hheheh...
El memang Fans MinHo tapy dkat luar IDK larhh kowt-kowt die suka BUNKFACE tuhh ker
IDK...aku tengok SetiaHujungNyawa sebab ade Minho aku beli dalam novel tak der pulak aku
TERnampak name minho dalam tuh ermm entah larh...yang penting nyer mesti Haters2 sekalian
saket hati kann #Harap tabahkan hati ekhhh!! kpop sudaa adaa di TV3...
aku pon same kena tabahkan hati sebab suami aku curang dan bergambar dengan El ~Tamat~
hah! aku dah taw sape DALANG sebenarnyeee yang buat DAJJAL dengan aku...
aku dan geng-geng budak pompuan kelas aku bersiap-sedia dengan senjata api 
untuk menyerang kelas sebelahh..yo yo yo..bersiap sedialahh..aku akan hentam kau..
ceh ceh okey larh besok sukan so nak buat senaman sket sebelum tidoo
dan Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!