Saturday, February 02, 2013

I Want!













Assalamulaikum...
malam tadi aku baru jerh tengok ep 8 School 2013 cerite tuh dah habes baru larh aku nak
tengokkann aku baru jer bace entry Myraa aku dapat taw yang pesta buku sudaa bermulaa
Wow awalnyee selalunyer bulan 3 gitu kenape larh awal sangat dan kenape larh aku baru dapat
tahu pesta buku tuh kesian betol! Satu,dua,tiga,empat,lima lagi yeah menunggu saje sekarang
nih...aku dengar-dengar citer yang myraa beli beg mcam Luhan pkai then semalam myraa citer
yang beg yang die beli sama dengan Izzah beli warna sama pulak tuh kesian pulak aku tgok Myraa
takperh Myraa nak buat mcam mane dah terbeli Mase aku bace entry Myraa die ckap bag MCM
tuhh aku ingatkan ape benda larh rupa-rupanyaa jename bag aku tengok beg tuh aku jatuh hati pulak
pada beg tuh #MenggedikPulak nak kumpul duit larh nak beli beg dgan album VIXX wah! mcam
boleh pulak aku pegi TS sesuka hati aku ...erm nampaknye kena tunggu abg aku tuh cuti lerh
macam mane nih OhNo..Aku nih jenis Kpoppers yang bebas cth aku bole keluar pegi mane2
then beli barang kpop gune duit aku sendiri NO! kalau Bapak aku taw mati aku huh!
aku kalau nak pegi mane-mane semua SEREMBAN hekhekhek kalau kawan aku tanye
'Wey Bell kau beli benda nih kat mane?' aku jwb 'kat seremban' huh
okey larh nak balek Bangi nih Bhaii Assalamualaikum...

3 comments:

  1. Takpe weyh. Pesta buku tuh kecik jeh. Yang antarabangsa tuh bulan april nanti :)

    ReplyDelete
  2. :( nanti kite pegi same-same ekh...

    ReplyDelete

Hope Enjoy Thanks!