Sunday, January 27, 2013

TheTower



                                                   Assalamulaikum....
Hari nih last day dkat Seremban..Motif aku pegi seremban ermm ape lagi tengok wayang lerh
TheTower dgan abg aku naseb baik larh die sorang jer abg yang bole aku ajak pegi mane-mane..
sorry larh kalau aku kerepek merepek dkat entry kali nih
sambil dengar lagu IYah BoyPuen tuh aku nak kongsi movie TheTower tuh kalau filem korea
or drama mesti ade scene nangis-nangis kan aku kat panggung tuh banyak kali jugak bergenang
air mata den nih dan tisu yang aku bawak habes digunakan disebabkan cendol dkat hidung aku nih
asyik keluar jerhh semalam dkat panggung ramai Cina dan ade jugak sebarisan tempat duduk
tuh dipenuhi oleh kaum india hihiihi..Baru aku taw yang India pon layan jugak Khapop-Khapop
nih..Yang penting nyer NabilFahmi dah taw lagu MahkotaBadut FarAway dia siap nyanyi
lagi Daebak!! tengok larh sape ajar die #silamuntahsekarang okey larh
nak out bhai assalamualaikum ^_^

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!