Saturday, January 19, 2013

Twins o_O

Assalamualaikum and good morning, pagi nih aku kelihatan ngantuk sangat selepas makan
nasi lemak Acik Nurul kat pasar tadi ermm tapi aku tetap nak tulis ape-ape kat blog aku nih.
Pagi tadi ingatkan nak pegi pegi jogging last sekali aku bangun pukul 7:30 ayah aku
bukan nak kejutkan aku...Hah aku ade story nihh Story aku nih memang aku dah perhatikan
sejak tahun lepas lagi yelarh nak bagi semua confident mendengar/membacenye...
Ade seorang Abg nih muke die sebijik mcam LeeHyunWoo #OkeySilaMuntahSekarang
aku tak taw larh betul ker tak ataupon aku  nihh TERlalu gilakan SiLHW tuhh
haish ke kembar kerr aku pon tak taw larh..

Sekarang aku dah jarang explore perkembangan Bias-bias and suami-suami aku
yelarh nanti mak aku marah ckap sebok berhadapn dgan lappy bukan nak buat keje sekolah
Bulan nih aku ingatkan nak tuisyen tapy tak taw nak tuisyen kat mane dengan siape?
aku ingatkan nak tuisyen kat Nuri jer dkat sket tapy tuisyen kat sane okey kahh??Itu Persoalannyaa
kalau nak tuisyen kat Perijaya Mahal & tak der Transport lagi satu Bahaye sket tempat tuhh
aku fikir-fikir balek memang aku nak tuisyen sebab aku tengok keputusan aku tahun lepas
MASYAALLAH terokk! aku dpat tempat 23/38 orang dlam kelas 1M tahun lepas
terkejut aku..Aku malas nak bagi taw mak aku tentang kedudukan aku dlam kelas tahun lepas..janji
aku dah masuk 2M tahun nih (2013) erm okey larh nak out dulu Bhaii Assalamualaikum ^_"

2 comments:

  1. HAHAHAHA kenalkan aku dekat mamat muka macam LHW. Nak ngorat lol kbye :B

    ReplyDelete
  2. HAHHA nanti aku tunjuk ekhh :D

    ReplyDelete

Hope Enjoy Thanks!