Friday, January 11, 2013

:P

Assalamualaikum ehem-ehem hari nih masuk hari ker 1,2,3,4.5,6,7,8 sekolah heheheh....Alhamdulillah
aku telah banyak menempuhikk pelbagai dugaan dan cobaan ye larh dgan selsema aku nih
dgan batuk...saket tekak arhh what ever. Semalam aku dpat berita yang BTOB coming Malaysia
aku dpat jer taw Mental Breakdown kejapp ahhhhh aku nak pegi GDA OhNo..
Aku fikir-fikir balik If larh If aku dpat pegi GDA tuh Pertama aku nak pegi dgan sape. Kedua,
sape nak bawak aku. Ketiga, adakah mak dgan ayah bagi ponteng sekolah Banyak betol dugaan nih
yang penting nyerh kite harus menempuhi dgan kita menyebut perkataan REDHA alhamdulillah
Semalam aku download The romantic & idol ep 2 season 2 sbb ade Bias aku iaitu MinHyuk
ahh sweet nyer die tuhh kalau larh aku dpat bunga yang die bagi dpat Yewoon tuh semalaman
aku tidur dgan bunga tuh hehhehe....semalam aku kena tegur mak,ayah dan abang aku yang ANTI-KPOP tuhh first mak aku ingatkan aku sbb aku selalu dpan laptop jerh bukan asyik depan buku..
habestu mak aku ckap tak habes-habes dgan kau punye JEPUN kau tuhh..aku betolkan ayat mak
aku mak bukan JEPUN tapi KOREA..Second ayah aku ckap..Lepas nih ayah tak nak tgok kau
sebok dgan cerita-cerita korea...dan aku fikir balik means ayah aku ckap tuhh RM aku tak
bole tengok larhhh terserlah CRUEL disitu OhNOoo..Third abang aku yang Kedua tuh
I know that he is Anti-kpop dan dia siap ckap lagi yang pekerja-pekerja kat korea tuh mcam
B****H aku tak herann pon yelarh aku minat artis dorang bukan Pekerja-pekerja dorang
Hello aku nih just minat jorh dorang nihh.. aku nih terlampau Fanatic sangat dgan kpop
tuhh sbb aku demam kpop so Please jgan halang aku untuk minat dorang..Bapak aku minat
james bond ade aku kesah tak kannn 
oke larhh dan panjang lebar aku story kat sini nak tidoo bhaii Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!