Friday, January 04, 2013

First Day In School

Assalamualaikum,
Aku rase nak jerit TAKNAKPEGISEKOLAH >-< first day kat skolah mcam-mcam
telah berlaku First Hidung Berdarah Yaallah punye larh panjang cuti skolah tak derh sehari
pon hidung aku buat hal. Dah larh saket tekak badan nih rase mcam nak demam jerhh
tadi pegi Klinik pegi ambik gas Astma dokte ckap ade bunyi kucing terpaksa larh ambek
setahun jugak aku tak ambik gas astma tuh sbb aku saket-saket biase jer...tetibe kat klinik
tadi ade si Jasmine die pon ambek gas astma. Dkat klinik tuh satu jer yang ade tmpat ambek
gas tuh punye larh tunggu lame huh!
Sekarang aku asyik layan Citer Korea jerh asalkan layan mesti kena ade tisu sbb kekadang
ade bab-bab yang menyedihkan :( sekarang aku layan Bread,Love and Dream ahhh!
best nye citer tuhh bile dah besar KimTakGu hensem nyerr OhNo! My daughter The
Flower nak habes dah OhNo! ekh baru aku teringat nak tulis kenape ekhh aku dipilih
kat set 2 ekhhdah larh dgan MissWoo pulak tuh ape salah aku?? ape salah aku??
dah larh besok ada BI mampus aku OhTidakk okey larh dah pukul 12 so said
Bhaii and Good Nuite Bloggers ^_^

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!