Sunday, December 30, 2012

WhenSchoolisBegin o_O

haish! tak same lagi nak sekolah tak sangka kan aku rase mcam sekejap jer cuti sekolah 
Aku rase nak ambik MC sebulan lagi nak duduk kat umah then berhadapan dgan Laptop
bile sekolah mase aku akan berbelah bahagi yelarh aku nak belajar lagi nak tahu perkembangan
Bias-bias aku,Kpop ahhh OhTidak Aku ingatkan nak buat Jadual Sendiri but nanti aku 
akan langgar jugak nanti aku berhadapan dgan laptop berjam-jam setiap hari dan mak aku 
akan marah aku...Dah larh nak Tuisyen lagi Ahhhhh! Strees Aku harap 2013 nih aku akan
jadi lebih baik bagi membahagikan masa. Apabila aku akan balik sekolah Firstky aku buat
Mandi Then Solat #Wajib Then Makan Then buat Keje skolah dan apabila HomeWork
tuh aku tak taw tahap MeleTop aku akan Buat seperti Berikut ;
#OMH Oh My HomeWork ahhh!! aku lebih suke online malam-malam sebab boleh online
sampai pagi habestu bangun Lambat #Baguss aku harap sangat aku dpat temapt duduk
dkat dlam kelas yang selesa dan nmpak tulisan di hadapan Amin
Bila bukak sekolah My Friends tolong larh ajar serba sedikit If aku tak paham MataPelajaran
yang aku tak paham Lagi satu aku takot sangat nak buat karangan yelarh lame cuti nih
aku dah larh suke gune perkataan singkatan OhTidakk!

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!