Friday, December 28, 2012

Really O_o

Assalamulaikum,
sebenarnya nih tak taw nak tulis ape mase hari tuh aku nampak dkat surat khabar
ade iklan pasal konsert GDA tuh aku ingatkan nak masuk larh under samsung punye
if kite beli barang samsung antara 20 dec-4jan bole larh masuk contest tuh
Mase hari tuh aku cube larh banyak kali aku buat tak jadi last-last aku ingatkan dpat larh
aku pegi larh ambik resit yang makcik aku beli SamsungGalaxyCamera kan
cube punye cube last-last die hantar tarikh belian tuh 20dec-4jan jerh yang makcik aku tuh
6dec tinggal 24hari jerh dah tak der rezeki kowt nak buat mcam mane kan
Menurut iklan samsung tuh kalau menang dpat Sepasang Tiket untuk dua hari 
berturut-turut so kalau sape menang hanya bole pegi seorang jelarh...
kalau aku menang sekali pon aku akan bagi tiket tuh kat orang lain kowt yelarh aku
nih dianggap budak kecik lagi walaupon umur aku nak masuk 14 tahun huh!
okey larh bhai Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!