Thursday, December 13, 2012

TeamBiniMinHyuk ^_^

Assalamualaikum,

berdasarkan tajuk diatas itu larhh akan selalu menjadi TREND di Twitteraku adalah salah seorang bini Minhyuk mesti aku ade ramai MADU kan heheh
hari nihh hari khamis dan BIIB semalam baru balek semalam sepanjang hari
aku asyik pandang langit yelarhh kowt2 ternmpak FLIGHT dorangkann
hermm tapy takderhh hah!!baru aku teringat yang BIIB lalu simpang umah aku
yelarhh dorangkan dari KLIA -> KL mesti lalu simpang umah aku
wahh #BanggaNihh heheh sebenarnya aku nihh takkesah sangat
#SAS tuhh yang paling aku nak pegi tuhh adalah konsert GDA tuhh Yaallah
Myraa ckap tiket dah sold out takderhh harapan larhh nak pegi huh!!
aku nak pegi sangat sbb ade LeeHi,EpikHigh,SuperJunior ramai lagi larhh
sampai tak ingat dah sebelum tuhh nak tanyee tiket GDA tuhh mahal ker??
ermm wokey larhh nak out bhaii Assalamualaikum ^‿^

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!