Monday, December 10, 2012

Minggu Terakhir :'(

Assalamualaikum,Bismillahirahmanirahim
ermm minggu nihh minggu terakhir aku dkat #Seremban nanti dah balek #KL
#RumahKuSyugaKu hermm mesti bosan duduk sane tapykan tapy
bole larhh #Lepaking kann dgan sesiape sajee hehehe
yang paling penting skali bile aku sampai KL aku akan #Contact
Rakan-rakanku yang sedang nyenyak tidoo bangun dan Lepaking
hehehhe set tempat set masa dah selesai
Sepanjang aku duduk Seremban keje aku mandi,makan,keluar,on9,instagram
stalk bias aku suami aku tuhh jelarhh keje aku kekadang kalau aku lambat
tidoo aku akan bangun pkul 12t.hari bayangkann ish-ish-ish
sebelum Terlupe today is My bias birthday ChoiMinHo
Embedded image permalink
wahh Minho celebrate dgan suju&tvxq owhh okey #Jelly aku
ekh-ekh-ekh bukan tadi BTOB sampai Malaysia kerrr wahh tadi aku tak sempat
nak pegi KLIA hermm tak perr nanti tengok dkat Youtube jerr Fancam punye
kann okey lathhh nak tidoo nihh bhaiii selamat malam
Assalamualaikum ^_<

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!