Tuesday, December 18, 2012

"Segmen: I Adore My Bias by Amni dan Dalilah



assalamualaikum...Welcome Back KL Nabilah wahh!! 2minggu lagi
  larhh masuk sekolah ahhhh!!! hari nihh aku nak buat segmen
    first time pulak tuhh aku follow segmen-segmen mcam nihh..
so kalau ade salah silap dibawah Harap Dimaafi :D

1.Bila Korang Minat Kpop?
 -Aku Mula minat Kpop mase darjah 5.

2.Bias Korang Yang Pertama Korang Minat?
 -Semestinyaaa Lee Min Ho yelaehh disebabkan Boys Over Flower
  dgan rambut kerinting dia tuhh wahh sesangat handsomee

3. Korang Ada Berapa Orang Bias?
  -Kita kan minat Kpop mesti Bias kite above 10 kann mcam tuhh jugak aku

4. Top 3 Bias korang siapa?
  -  1. Lee Min Hyuk
     2. Choi Min Ho
     3. Penjae

5. Kenape korang Minat dia?
   Lee Min Hyuk-sbb die comel dan cute Eh!! bukan Cute dgan Comel same kerh
   Choi Min Ho -entah larhh aku pon taktaw kenape aku suke die tapi aku suke die
    sejak tgok TTBY larhh
   Penjae-Gabungan antara Peniel Shin dan Sunjae kedua-dua hansome
dan comel ^_^ 
 
6.Macam Mane Bole Minat Dia?
-Sejak wujud nyaa SONE (393) dan aku mula pandai ke channel KBS world

7. Gambar bias korang paling korang sukaa?

~LeeMinHyuk~

8. Suara Bias korang dalam lagu/cerita apa yang paling korang suka?
 -ermm entah larhh bagi aku semua bias-bias aku suara sedap2

9. Apa yang SPECIAL pasal bias korang tu?
 -dorangkan comel ^_^

10. Group mane yang korang paling minat sekarang?
  -BTOB C-CLOWN B1A4

11. Music Video yang paling korang minat? Nyatakan sebab
     ~BTOB-Insane
       sbb video tuhh membuat aku jadi Insane
     ~EpikHigh-Don't Hate Me
       bagi aku music video tuh seronok dan cool

12. Korang pernah tak pegi showcase/konsert dorang?
      - Dalam mimpi jerh :'(

13. Album Kpop apa yang korang ada sekarang?

     - Aku tak suke kumpul-kumpul CD dkat dlam bilik aku
       yang aku taw ade lagu baru Download jerh


14. Kalau Korang diberi peluang intuk ke Korea , bias mana yang korang nak jumpa dulu?
      -Fikirkan balik semua bias aku nak jumpee Yang paling aku nak jumpe dari dulu
       LeeMinHo aku larhh sape lagi ^0^

15. Andaikan kata 3 ulitmate bias korang tu baca post ni, apa ucapan korang untuk dia
      Dear My Bias,
      Aku tahu yang aku suka bertukar-tukar suami dan madu aku terlalu ramai
      aku tetap minat bias aku dimana sahaja aku berada TAPI dorang jerr
      yang tak kenal aku siapa dan anggap aku sebagai peminat dia
      Bukan Lebih-lebih aku harap bile aku dpat pegi korea dpat autograph
      bias aku sorang pon jadi larhh janji hidup aku bahagiaa.

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!