Monday, October 01, 2012

You Smiling,Is Better Than Me :D

assalamualaikum,



ermmm hari nihh tak der story larhh tapy tadi best tak belajar sains..ermm tengok larhh esk
dengar bebelan drp pengetua harap maklum okeyy...tadi asyik beborak ngan amyrah
& zikin ermm best kite owang ckap kalo kite owang dpt tiket konsert ape2..
nanti nak pegi same22 tuhh pon kalo bole lerr...


aku baru buat BM tatabahasa kan habestu aku ade larhh jumpe ayat "Hidup Ini Satu Perlumbaan"
maksud die beterus terang demi kebenaran walaupun mungkin menyakiti hati sesuatu pihak...
ermmm drp ayat tuhh teringat kat seorang budak nihh...kite owang bukan jealous but cikgu yang
suke lebih2 kan die ermm takperh lahh dah namepun kelas aku 1maju kan kelas maju..
murid pun kene maju mcm die...

ermmm satu lagi ayat aku jumpe kat gmbar Choi Min Ho "Miracle Is Another Name For Hardwork"
yeay ayat tuhh memey tersentuh yelarhh nak exam dah kan...so kene larhh ade ayat2 or kate2 semangat
SEMANGAT semangat larhh sangat..


aku tengok gambar sebelah teringin gak nak lompat tinggi
walaupon aku tinggi kan..
aku selalu tak pass kalo main lompat tinggi aku akan masok bawah palang tuhh ermm baguskan aku heheh...

ermm okay l;arhh nak buat keje skolah pulak...drp duduk depan laptop nihh baik buat keje
besok ade pulak subjek yang aku...aku...ermm BM ngan Sains
okey larhh bye assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!