Wednesday, October 03, 2012

TTBY :(

assalamualaikum,
errmm hari ni 3/10/12 ep 15 TTBY sedih nyerr nak habes dah :'(
so sad..ermm tak perhh kan Lee Hyun Woo nak dTang ..aku nak pegi
harap2 abende bole hantar aku ekhh...abende tolong yerr...
rase2 nyerr siape dpat si Goo Jae Hee tuhh kan..
antara Kim Tae Joon ataupun Eun Gyeol ermm siape larhh kan...
tertanye2 dalam fikiran aku haih!!
ermmmmmm...amyrah tolong aku..aku nak pegi
jumpe Lee Hyun Woo...heheheh...kalau tak dpat pegi aku akan melalak kowt
kat umah mase tuhh...ataupun aku bad mood ermm ape2 jelarhhh..
tadi pegi perpustakaan ulang kaji math...bile buat latihan aku tak ingat ape2 dah
dalam kepale otak aku kosong..kosong..kosong...huh!! mcam mane nihh...
tinggal 15 hari nak perikse naseb baik cikgu tak masuk tadi...kalo tak ermm..
besok lagi hari paling2 aku saket hati...besok dah larhh ade pembetangan pulak..
haish!! cikgu nihh tak bagi peluang lansung kat pelajar nihh untuk tenang sekejap
ataupun sejenak hehehe...besok ade sejarah pulak dah kene soal2 sekalian...
benci pulak hisssshhhh >_<
esk mcm tak nak pegi skolah jee
lagi best duduk umah menghadap laptop habestu tengok TTBY lageww best...
layan2 jugak keje skolah aku belom siap lagee..eee betol larhh...harap sabar...
okey larhh bye22 assalamualaikum..^_^

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!