Sunday, September 30, 2012

assalamualaikum,

ermmm pkul 11 pagi kang dah kene gerak pegi Kuala Selangor...ishh
dah larhh jauh...mesti aku akan bosan tahap cipan dalam kereta kang...
tapi tak perhh Ipod Shuffle aku temankan aku... :) semalam pegi
umah acik rahmah sebab die buat doa selamat...dalam perjalanan tuhh
mak aku tanye aku bile nak tuisyen...dalam hati aku cakap..
"mak adek nihh dah malas nak pegi perikse pon tinggal bape hari jerr lagikan"
kekandang aku naik menyampah pon ade bile mak aku tanye aku pasal
tuisyen...




tapi sekarang nihh aku tengah mengalami saket perut yang teramat...
dari tadi lagi ulang-alik pegi tandas tapi sempat update blog ^_*
ermm besok dah skolah..mesti esk cikgu2 akan soal ape2 jerr
yer larhh nak perikse dah kan hehehhe
ermmm okey larhhh nak out dulu bye22 assalamualaikum....


No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!