Friday, October 05, 2012

ChunJi BufDay ^_*


assalamualaikum..ermm sorry larhh semalam tak tulis mak sudah bising asyik depan muke
laptop jerr so kene jugak belajar...ermm aku dengar hari nihh Bufday chunji #TeenTop#
yelar tuhh kan heheh....cengeil chuka hamnida oppa chunji!!..hehehhe

Petang tadi aku dah tengok TTBY ep Last yaallah sedih dan suweett nyerr citer tuhh..
hanye allah jelarhh tahu hati aku cam nerhh hehehhe....aku rase nak masok sekolah lelaki
pulak...hehheh mengarut larhh heheheh....aku menangis tengok citer tuhh scene sebelum
die pegi America die tengok tempat tido..yang pernah dorang tertidur disitu..
Tengok Tandas yang mase 1st time Goo Jae Hee dtang asrama tuhh...yaallah betape suwett nyerr
citer tuhh....mase aku dengar lagu onew ngan taeyeon aku akan ngangis sambil kenang kan bende
tuhh yallah haii....
image 
aku akan rindu die punye senyuman

^O^
ermm okey larhh nanti mak aku tuhh maraj pulak lame2 kat sini assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!