Thursday, October 25, 2012

Tak Jadi Balik Kampung :-(

assalamualaikum...
hari nihh cuti peristiwa kaannn..tapyy aku rase tak cuti..
yelarhh pagi tadi pegi klinik sbab aku demam...
39 celcius yaallah panaskann...habestu doktor suruh aku ambek darah
naseb baek aku tak deee demam denggi kee
alhamdulillah...
mak aku ckap esk tak jadi balik kampung sbab aku demam
lagi ponn #MyNiece# kat dlam hospital kencing die kotor
sian die...herrmm dah larhh baru operate dlam beberape bulan lepas
kesiannn....
aku nak beraye kat kampung kann best yelarhh dpat tengok
lembu yang disembelih oleh orang kg. kat KL nihh
dah tiap2 tahun dah aku tengok #Lembu# tuhh pon dah muak tengok muke aku
#NakBalikKampung#
sepanjang hari nihh aku tidooo jee yelarhh makan ubat selsema ngan batuk
mane tidak nyerrr...
sepanjang minggu nihh aku asyik2 selsema jerr habestu batuk tak berhenti-henti
mase nak menjawab soalan pon rase mcam nak tanggal jerr hidung nihh..
yelar sekejap2 meleleh eeeeee gilee orang sekeliling tengok kan..
mesti aku maluuuu...
ermmm aku dah makan ubat so nak tidooo tapy sebelom tuhh
Saya Nabilah Binti Zahari Ingin Mengucapkan Selamat Hari Raye Aldiladha
assalamualaikum semuaaa....

2 comments:

  1. kesiaaann kau. Aku harap kau cepat sihat :/

    ReplyDelete
  2. aminnn... terima kasih sebab doakan aku
    ^0*

    ReplyDelete

Hope Enjoy Thanks!