Tuesday, October 23, 2012

Aku Tak Kedekut Ilmu ^_^

assalamualaikum..
kalo aku tulis mesti tanye khabar kan...mesti ayat tuhh dah basi..
okey hari nihhh mood kureng skett 
ayah aku nak aku dpat #100# dalam math gilee...
memey gile...yelarhh ayah aku ckap kalo taw formula memey dpat jawab bapak aku ckap
aku ckap kat ayah aku kalo soalan tuhhh susah #GB# mcm mane tuhh..
ayah aku ckap kalo ingat formula die dpat larhh jawab
besok math so hari nihh nak prepared untuk math...
Lepas habes perikse nak buat ape ekhh??terfikir jugak dlam kepala otak aku nihh
sekejap tengok wayang sekejap pegi TS tapy memey aku nak pegi TS pun
yelar nak beli barang K_POP katekan...ermm
aku baru jerr dpat link blog Adriana die kate lepas habes perikse
buat blog untuk die...aku tolong die...
ermmm yelarhh mase aku buat blog tuhh abang aku yang #Kedekut# tuhh
ajar alahai...tapy aku kene larhh berterima kasih kat diekan...
naseb baik ade Amyrah tolong aku..thanks yoo MyraaLjoe
Adriana tunggu jelarhh yee nanti aku tolong kau...#Peace#

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!