Friday, October 26, 2012

Raye OwH RaYe ^0^

assalamualaikum semua!!...
Selamat Hari Raye AidilAdha kepade semua umat Islam
ermmm hari nihh best sesangat..yelar dlam hidop aku nihh larhh first time
yelar orang laen beraye kat umah or kampung akuu...beraye kat hospital
menemani kakak ipar aku, abang aku dan anak buah aku yang saket
malam tuhh mak aku dah siap2 untuk bawak kat hospital besok harinyeee
ade rendang daging,rendang ayam dll....
ermmm aku malas larhh nak jenguk2 lembu2 kat masjid umah aku nihh
aku tengok kurus2 jerr...aku ade dengar2 yang nabi
pilih lembu yang obesiti supaye dpat daging yang banyak dan boleh
sedekah dkat fakir miskin alhamdulillah...
dah larr...nak tidooo penat dari pagi hingga malam
tak tidoo tuhh pon petang tadi tidoo sebab makan ubat...
okey larhh doa2 kan Nabilah cpat sembuh tawwwwww....
byewww.....Assalamualaikum 
#_#

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!