Sunday, October 14, 2012

In Kuala Lumpur

assalamualaikum...
walaupun kat atas tulis hari ni hari sabtu tapy tidak hari nihh hari ahad sorry to say yee
hari aku rase nak baling semua bende kat umah aku taw tak..
yelarhh aku bersusah payah nak pass masuk pegi jumpe lee hyun woo dah tak dpat
untung larhh sape yang dpat tuhh #sorrytosay# 
owhh baru jerr dpat gambar mase lee hyun woo sampai malaysia 
yaallah handsome nyerr die dah larhh cute aku rase nak cubit
#tuhhpunkalobole#
#PleaseIWantToMeetWithLeeHyunWoo#
alar kenape die tak buat rambut die yang pacak2 tuhh alooo....
kenape larhh aku tak dpat pass tuhh mane manager yang buat nihh aku nak buat surat 
yang aku, amyrah, zikin nak tengok si lee hyun woo tuhh tolong larhh
kalo tak dpat pegi ambek autograph tangkap gambar ngan die pun tak perhh larhh
kalo tak bole jugak...l[tangkap gambar dari jarak jauh pon dah okenggg..
kalo tak bole jugak #balek# larhh jawab nyerrr tak payah pegi

tinggal 5jam 30 minit lagi untuk bersiap2 so Nabilah Fighting!!
okey larhh bye22 assalamualaikum ^_*

2 comments:

  1. HAHA sabar weyh. jom kita buat rusuhan pergi pejabat asrtro jumm xD

    ReplyDelete
  2. jom aku sokong kau heheheh

    ReplyDelete

Hope Enjoy Thanks!