Thursday, October 18, 2012

Assalamualaikum ^O^

hoohoh...ape khabar semua??sehat??
errmm lame jugak tak dengar citer kan yelarhh tak der topic nak citerr..
aku tengok kat YT pasal Hyun Woo mase die kat Malaysie..
aku rase nak...#menangismelalak# tawtak...mesti tak taw tak nmpak
ade orang bagi coklat larhh bantal larhh macam2..#Jelly#
kalo larhh aku kat atas pentas tuhh aku akan ckap hai...Hyun Woo...#Sarange#
 bahasa korea manelarhh aku taw sangat kan...malas larhh nak citer pasal Hyun Woo..
lagee pun die dah balik korea balik kan so tak payah nak kecoh22
hari ade orang kat kelas tuhh die tuhh sentap tak taw 
tak taw sebab apee...asalakan pegi skolah dgan die mesti die tanye soalan
yang tak kene dengan keadaan taw...dan die suke menyampok bile orang ckap..
aku rase bile mak ngan ayah die ckap mesti die menyampokk #Gerammm#
lantak die larhh nak kawan kee tek nok kerr janji die hidop
aman dan aku pun bahagieee yee....terime kasehh

ermmm okey larhh nak #Cauuu#  dulu ade tetamu die rumah aku
assalamualaikum ^0^

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!