Saturday, October 13, 2012

Tak Der Keje :X

assalamualaikum semua..ape khabar???sehat heheheh....
hari ni hari Sabtu ermmm hari nihh xderhh gi mane2 lorrhhh bosan duduk umah...
setakat pegi kenduri dah menyampah dah...tapy best apee yelarhh dpat makanan free katekan
aku baru jerr lepas kemas umah lap kipas lap sane lap sini mcam2...
jap lagi nak sidai kain pulak..anak dara katekan kene buat semua lerhh

ermm hari ini ayah aku balek kampung tak bawak aku yelarhhh aku kan skolah
ayah aku balek sini hari rabu kalo aku ikot sekali pun
besok (khamis) aku dah start perikse...so kene larhh tinggal ngan mak aku
:'( yelarhh ayah yang selalu buat aku gelak...ayah larhh tempat aku mengadu
kalo mak aku ermmm dah marah dah...main laptop skejap pon dah naik angin huh!!
naseb baik skarang mak aku tengah keje yelarr nak carik duit lebih katekan
ehhehehehe...

huh!! bile larhh my BroTher want to update his blog
aku tak sabar nak bace nihhh...huh!! 
okey larhh nak out byee22 assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!