Sunday, October 21, 2012

Halo_Halo ^O^

assalamualaikum....
image
errmmm tadi #Mood# mcm kat atas tuhh sebab layan 19Niniteen kat TV9 #Sarangae# 
sekarangggggg >_<
rase nak marah2 orang jerrhhh
yelarhh sekarang pak ngah di rumah akuu
mak aku pon sembang larhh ngan pak ngan and mak ngah aku kan...
mase tengah sembang2 tuhh mak aku pulak citer pasal kek yang telah aku buat 
untuk pengetua mase hari tuhhh
yelarhh ingat lagi mase aku buat kek tuhh lupe pulak letak lagi #1cup# tepung 
ape lagi mule2 aku tengok #makcanteknyerrkek# yelarhh naik gebukan
last22 die kek tuhh jatuhh...taw tak
hati nihh bagaikan dah runtuh dan hancur berkecai...
dalam mase yang same mak aku pujuk akuu..pegi larhh kedai beli buttercup dgan tepung
#akhirnyeberjayejuga# kek aku kali-2 menjadi yeayyyy!!!
okey larhh besok perikse dan saye belom reti tidooo
okeyy bye222 assalamualaikum ^_*

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!