Tuesday, October 09, 2012


                                         














assalamualaikum semua...
lame pulak Nabilah_Zahari tak tulis blog kan yelarhhh sibok
mengulang kaji kan...ulang kaji larhh sangat...tapy alhamdulillah larhh...baru jer balik
dari pasar lepak ngan didi dira wanis anid adriana...qilla tak derrhh die tido kat umah...
hari nihh aku bukan nak citer pasal tuhh...

hari nihh aku pegi skolah awal sket sebab nak buat keje skolah yelarhh
malam tadi tak sempat nak siapkan dengan BM GEO dan SAINS memey pehhh
hari isnin mase ary tuhh panas jerr aku dalam kelas yelarhh ade sowang budak
nihh die ckap "wey bella kau taw kan shinee dtang Malaysia...semestinye aku taw..
aku ckap habestu die ckap kau pegi tak...aku tak sempat ckap die dah ckap owhh mesti
kau xdpat pegikan...yelarhh mak kau tak kasi..." pehh ayat die memey terase #GBB#

okey malas nak citer pasal tuhh lagi aku citer lagi panjang lebar so tak nak larhh
kecoh2 sekampong kang ade jugak #SPY# kang...ermm okey larhh nak out
nanti kene dengar bebelan drp mak ku yang tersayang heheheh :D
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!