Tuesday, September 25, 2012

OMG!!

assalamualaikum :D


hari nihh mood aku..ermm okey lerrhh hari nihh kene buat Band6 untok BM...menyampah betoyy aku...
aku tengok anis adalah seorang pelajar yang disayangi oleh Cikgu Nashibah...oehh okey aku jealous...
tapy kekandang anis tolong aku gak dalam mate pelajaran ape2 jer larhh...thank you anis!!....
lee min ho rindu kat kau..heheheh... :D
Hari ini tuhh bukan citer aku...ermmm aku nihh aku nak citer pasal gigolosumbing hehhehhe....
haih!! wanis,adriana,ngan qilla memey panggil die gigolosumbing heheh aku tak taw nape..
qilla cakap gigolo tuhh orang jahat...sumbing tuhh...macam bibir seksi heheheh....asalkan wanis,
adriana,qilla nmpk gigolosumbing tuhh mesti dirang cakap...your neighbour bella...hishhh..
menyampah betol...aku...eeee aku tak bole pandang die dohh...

ermmm...mesti tajuk tuhh tak kene-mengenekan..hehehhe..sajo2 jerr kan...
ermmm tak perhh tahun nihh jer aku dapat jumpe diekan...tahun depan entah kemane larhh die pegikan...
jumpe kat umah jer larhh beraye kerr aku datang umah die ker...heheheh..ataupon hantar baju raye kat umah die...bole gak tuhh hehehhe...aku rase tahun depan nak pindah larhh...kalo skolah kat sini ade pehh jer...
baik aku skolah kat SEREMBAN lagii best (Y)...abang aku nak ambek kantin skolah kat sane...so kalo abang aku ambek SMK bole larhh aku skolah situ..hehhe tiap2 bole makan free....

ermmm okey lerhh dah larhh banyak keje skolah...nanti aku sambung..nak pegi hospital nihh mak aku
belom kuar lagi...byew22 Assalamualaikum :DD

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!