Wednesday, September 26, 2012

Where My racket???

assalamualaikum,


tajuk diatas memey aku nak campak kerusi >_<..aku punye larhh sedih yelarhh
raket yang aku nak tuhh dah hilang then raket tuhh memey banyak kenangan taw..
dah larhh raket tuhh turun-menurun pkai...benci betol...dah kene beli baru
aku memey..eee...memey...eeee....rase nak maki2 jer...okey larhh tuhh aku maki2 drp kutuk2 kann...

pejam celik..pejam celik dah nak masok pkul 5 petang...esk skolah dan esk hari khamis dah larhh ade..
subjek yang paling222...aku sangat suke........iaitu Bm ngan SEJARAH....minggu depan dah
nak pegi kem kat UNIKL...so aku kene bersiap sedia...yeah!!...tapy satu jerr aku nak ulang...
WHERE MY RACKET???? hah????

okey larhh drp aku penat2 pikir baik aku tidooo...ZzzzzZZzzzzZZZzzz...
bye22 assalamualaikum...
                  

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!