Sunday, September 23, 2012

Mak MasUk WaD :(

assalamualaikum,
Hari ini mak aku masuk wad sebab keracunan makanan...malam tadi mak aku tak bole tido sebab ulang-alik pegi tandas habestu muntah2...First2 aku ingatkan mak aku mengandung tapy tak...mak aku keracunan makanan rupenyer....naseb baek...hehehe Pagi tadi ayah aku kejutkan aku suruh mandi sebab nak pegi hospital kan...mak aku tahan jerr saket...kesian pulak aku tengok :( nak buat macam mane dah terkena kan..
Esk memey mak aku akan dimasukkan dalam wad sebab nak test samada mak aku ada kencing manis ataupon tak....dah larhh mak aku masuk 4 hari 3 malam kat hospital...aku nihh terpakse tido sowang2..
sape nak bagi duit belanje skolah???ermm mesti bapak aku kan...rase malas pulak pegi skolah esk..yelarhh mak aku kan masuk wad so ade larhh alasan tak pegi skolah hheheh....bagus tak idea aku...
sambil tulis kat blog nihh sambil aku makan biskut dan layan lagu Onew (ShiNeE) In Your EyeS...
baru ade banyak idea....
ermmm okey larhh nak out sebab dah pkol bape dah nihh nak buat keje skolah lagi, gosok baju lagi, mcm2 kene buat yelarhh aku kene ganti tempat mak aku pulak kemas umah,basuh baju,ape2 jer larhh...
bye22 Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!