Tuesday, January 21, 2014

EXO



Assalamualaikum.

Sebelum terlambat. Selamat tahun Baru 2014. Welcome 2014. Hope this year make me happy and my result okay. Banyak kenangan yang menarik masa 2013.Yang paling best keluar sama-sama dann..aku hampir-hampir nak jumpa exo? lol. tak dapat jumpa pun sebab tak dapat pergi mtv world stage itu.



Kelas seperti biasa 1M 2M dan 3M. Alhamdulillah walaupun banyak markah aku menurun dan menaik aku tetap dikelas 'maju'. Math erm belajar bab line and angles terus pening rasa nak mati sebab tak paham apa yang cikgu ajar. Cikgu ajar macam ._. Tak faham langsung seriously bila cikgu math ajar masuk telinga kanan keluar telinga kiri. aku dilantik sebagai ketua kebersihan lol bersih sangat. 'saya ingin kelas saya bersih' moto aku. aku tegas ke? biarla asalkan kelas aku bersih walaupun kadang-kadang ada sampah biasalaa.

Azam 2014..Solat lima waktu penuh...Insyaallah. Jadi pelajar yang baik, bagus,
hormati guru..lol hormat sangat. Menjadi kpopper yang tegar..Pergi korea. pergi sm pop-up store beli barang exo. Jadi kawan yang baik.

Exo? Exo? Yeah Nama exo semakin menaik sekarang dan ramai gila musuh kat sekolah akibat suka exo
nak ckap exo kami punya. Tidak sampai begitu. Abg apple baru balik dari langkawi..so aku kirim kat dia.. coklat kisses, kitkat, hersheys dan yang paling penting "Pepero". Bila aku makan pepero sedap gila.

Belum cuti sekolah homework menanti kami. dgn folio, journal, yaallah banyak gila kerja.
Saje je letak tittle EXO kasi gempak. Lol
Byoi assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!