Sunday, July 28, 2013

ToMe!

Assalamualaikum..

Sebelum tuh nak nyanyi kejap;
 Happy Birthday to you;
 Happy Birthday to you;
 Happy Birthday to Nabilah!
 Happy Birthday to you.




Thanks sebab nyanyi untuk aku; Perasan gila aku.
Hari nih 130728 family aku tak derh sape nak wish kat aku..
Kalau wish pon sebab tengok pacebook tengok birthday sape hari nih..
Tapi tuh tak penting..Yang paling penting ZoInSung sama birthday dengan aku.. ^^
Aku nak hadiah..Aku nak hadiahhh..Abang derrhh please bagi aku hadiah kaukan keje kat
samsung beli larh aku fon s3 mini..Abang ngah please bagi aku ipod terkini punyaaaa...
Alongg..Takyah bagi apa2 nak duit jaaa..Hari nih aku dapat hadiah; soobbss makcik aku belanja
bayar duit baju kurung aku tuhh jer..sadiss gilerr

Lupa pulak nak wish Myraa(27) and Twins(29) Happy Birthday Girls ^^
Selasa nih aku taktaw perikse apa dan kenapa secara tiba-tiba...Dah larh subjek math dengan sains
Math okey lagi..Tapi kalau sains.Masyaallah..Hope aku berjaya dalam exam nih..Insyaallah. (:
Time to Iftar..Selamat berbuka kepada yang muslim dan yang berpuasa..
Assalamualaikum..^PeaceYoo^




No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!