Tuesday, July 09, 2013

Namoo Cafe~











Assalamualaikum.

Sebelum tuh saya Nabilah Zahari ingin mengucapkan "SelamatBerpuasa" kpd yang muslim.
Harap tahun ini kita dapat kumpul pahala yang lebih banyak berbanding tahun lepas (:

Aku layan satu cerita bersiri nih "AutumnDiHatiku" but bukan Autumn In My Heart cerita nih
tak sama langsung dengan Autumn In My Heart. Tapi KimJinSug belakon omg;
JS pulak boleh dikatakan fasih bahasa Malaysia. Yaallah bangga kejap sebab artis korea sanggup
belajar bahasa melayu selama 1 tahun. Kak Hanez comel larh dalam cerita tuh..
One Day I want to be like her.. Flippss; bedroom as her. full with kpop poster, full of album
and everything. and meet korean man as handsome as JS. Sorry kalau BI aku terabur berciciran.

Tak sabar nak tunggu 16julai nih. Infinite comeback "Destiny". Aku confuse nak beli album dorang
masa puasa or masa raya. Yang pentingnyaa aku memang kena beli album Infinite tuh..
Pasal Namoo cafe~ Anyone can bring me at there? Jauh benar. Tapi tengok macam best
sebab ada banyak makanan & minuman kat korea ada disitu dan halal.

Nanti aku sambung lagi Namoo Cafe~ tuh lagipun besok nak bangun sahur.
So kena tidur cpat nanti terlepas nak sahur.
Bhaii. Assalamualaikum (:

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!