Friday, February 22, 2013

No.1

Assalamualaikum... #PERINGATAN# *SILA BAWAK BALDI JIKA BACE ENTRY INI*
fuhhh fuuhhh fuuhhh berhabuk blog aku nih lame tak menaip sebab ade masalah-masalah
yang tak dapat dielak so terpaksa tinggal kejap blog nih...Aku ingatkan hari nih tak nak pegi
sekolah tapi terpaksa datang sebab esok ade kelas tambahan dengan Cikgu K...ng tuhh
ermm paham-paham jerh larhh Esok mood Anti Band ade besokk ahh!!!
kenapekahh cikgu tuhh nak buat hari sabtu, Hari sabtu larhh orang nak bangun lambat pegi
jalan-jalan ahh!!
21/2/2013 hari bermakna buat aku bukan sebab couple but dapat anak buah baru wah!
ucap Tahniah pada diri sendiri jerh sebab jadi MakSu hehehe kaki anak buah aku tuh
Masyaallah panjang anak jari kaki dia pon panjang-panjang mcam maksu die #SilaMuntahSekarang
di baldi yang disediakan Aku baru jer tengok Teaser no.1 Tintap okey aku lembap skeytt
okey larh nak out dulu larh nak tidoo
Bhaii Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!