Monday, February 25, 2013

Cik Betul >.^

Assalamulaikum
3 hari lagi nak masuk bulan Mac rase baru semalam mula sekolah ceh..ceh..
semalam??hermm hari nih banyak nyerh keje sekolah dengan kerja sekolah yang lepas
sebab aku tak datang tuh dengan buku skrap belom siap >.< Flipss tadi dkat sekolah
dengar Pengetua tercinta membebel dkat depan Then; yang membuat aku happy sakan
tadi dekat sekolah sebab...!!sebab cikgu BM tak datang Hurraayyy
Sobss;esk Bm ade tak perh satu masa...

Petang tadi baru keluar MV Cik Betul nih mv nih terlampau comel bagi aku dengan gaya rambut,
baju,warna video sangat menarik perhatian aku hekhek nak-nak lagi Chunji bad boy...
tapy aku tabik larh gaya rambut Topi..Tahniahh heheh Ljoe ape kurangnyaaa dengan handkerchief
dkat kepalaa ala-ala taeyang gituu but Handsome sorry Myraa aku tersuke kejap Ljoe
Niel gatal jugakkann dalam MV tuhh menyampah pulakk >.<
okey larh batal,selimut dan tilam sudaa memanggil aku Gerak dulu Bhaii
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!