Monday, September 17, 2012

USAHA TANGGA KEJAYAAN....

assalamualaikum
errmmm kalo tengok gmbr kat atas tuhh mesti nak cubitt jerr pipi budak tuhh kan...heheheh cubit jerr aku xkenal mak bapak die sape...hehehhe....hari nihh memey banyak keje skolah...aku rase nk tido jerr aku kene siapkan keje skolah dulu...aku tengok gambar budak tuhh ingat aku sowang kawan nihh xtaw larrhhh hidup kerr ape keee....tak do berite langsung pasak die....semua orang nk SUCCESS mcm adek cumeel tuhh buat kan...aku tengah buntu ade perikse PMR kee tak nihh sekejap ade sekejap tak dorr...ape laee nk jadi. aku malas betol nk pegi tuisyen...yelar kan 2bulan cuti...tubb22 minggu depan dh kene pegi dh...ayoyoyoyo....pening kepala....aku selalu buat keje skolah sambil dengar lagu TTBY menghayat hati taw....sangat222.... dua tahun lagi aku kene duduk dalam ujian dah PMR WANT FOR US....aku takuttt sangat22 ujian yang paling222 besar sekali iaitu SPM...tak taw larhh ape nk jadi ngan aku.....dah larhh makin banyak aku tulis makin merepek kerepek aku tulis kang... byeww22 besok dh skolah >_< assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!