Monday, September 17, 2012

huh!! aku baru jerr tengok sowang punye blog pehh die punye blog kan memey menarik...aku rase mesti tiap2 hari die nihh tulis kat blog die..mesti larhh kan blog...hari ni entah lerrhh aku nk citer pasal apeh...btw..aku nk berterima kasih kepada rakan aku yang menarik aku untuk menulis blog aku nihh...aku pon macam amyrah gak suke tengok TTBY kan...hehehhe amyrah thanks yee ajar aku tengom citer tuhh aku rase bahagie bile tengok citer tuhh wey....tiap2 hari khamis ngan jumaat mesti aku check ade xciter tuhh....citerr TTBY tuhh dh best sweet pulak tuhh aku rase macam nk pegi SEOUL dan tinggal sane setahun pon bole...heheheh...
mesti sweet kan dorang ermmm aku rase nk pegi tengok mase dorang tengah shooting jerr ermmm bile larhh tuhkannn...heheh aku gilerr kan k-pop nohh sejak abang aku larhh nihh ajar aku tengok citer BOF tengok!! aku dh terjebak dalam HANTU K-POP...yeayy... aku lagee suke belajar bahase jepun ngan korea...aku berazam ngan kawan2 aku kumpol duit habestu kalau dh cukup jom!!>>>> KOREA WANT FOR ME!!!!

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!