Thursday, September 27, 2012

NothiNg B)

assalamualaikum,

hah!! hari nihh memey aku gembira sangat2...mak aku dah balik...
tak derr larhh aku tido sowang2...kalo tak...ermmmm :(
hari nihh tak taw nak citer ape larhh...esk sukan sangat2 seronok...
tapy yang tak best nyerr tengok muke SI GIGOLOSUMBING
eeeeeeeeeeee......geram aku!!!

tapy kan tadi tengah hari mak ngan ayah die datang melawat mak aku...
wahh...mak die bawak bihun sup kegemaran aku....last2 aku yang bedal...
bukan mak aku :D tapy kalo aku pegi umah die pon aku makan
sampai tak ingat dunia hehehhe...ape2 je larhhh kan...

aku update nihh pon sebab amyrah nak tengok aku tulis ape kan...hehhe..
thanks myra aku rase kau sowang jerr yang tengok blog aku...orang lain..
ermmm....tak do lerhh...tak taw larhh kan...heheheh..
hari nihh aku dah tengom TTBY ep 13 seronok nyerr....
esk tak taw jadi ape pulak hehehehhe....
okey larhh nak buat keje skolah sains nihh nanti pengetua membebel....
huhuuuhuuhh.... :D byeww22 assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!