Wednesday, September 19, 2012

Bufday Adriana...

assalamualaikum....

walaupon hari ni bukan bufday Nur Adriana tapy aku,wanis,aqilah ngan anis tetap nak sambut bufday die hari nihh...ye larhh aku dh buat kek tapy untuk pengetua tetibe tak jadi buat sambutan bufday cikgu...hishh geram betol aku..last2 aku bagi kek tuhh kat adriana ye larhh hari jadi die kan bulan September...so celebrate lahh sekali....
yang sebelah kiri tuhh Nur Aqilah Name nyerr...yang sebelah tuhh baru larhh Nur Adriana...anak Affendi kannn...heheheh

esok dah larhh aku kene naek atas pentas dan nyanyi 'heppy birthday" kat pengetua...btw aku gembira sangat ye larhh sebab aku dpt bagi kegembiraan kat cikgu kan...ce222 ayat aku heheheh....
bagi aku kalo tulis kat blog nihh tak der larhh cakap sowang2 kerr...bagi aku blog macam diari aku...tapy tak nak larhh citer semua2 nyerr sekali kan..ade larhh jugaK dalam diari aku...

Harap2 esok jadi lebih baik dr hari ni...Harap2 lerhhh..Amin
assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment

Hope Enjoy Thanks!